Morgonstund..

Barnen sover :)
Jag gillar att vakna före dom. Så hinner jag kvickna till.
Men jag är ju lite morgon trött, så oftast blir det att jag vaknar av att dom redan är uppe!
Tomas kom hem vid 7 i morse, han tog ut Rocco som vaknade då. Sen somnade Rocco om igen :)
Va så skönt när Tomas la sig i sängen, la armarna om mig. Somnade...
Vaknade av Rocco strax före 9.30. Gick ut, han pinkade, nu har han ätit frukost och ligger och vilar på soffan, jag har också placerat mig där, skulle bara blogga och sätta på kaffe :) Han ligger där och tittar på mig ;)
Har inget planerat i dag... Men skulle vilja göra något. Pratade om att åka till Vätö, men blir nog i morgon såfall. Tomas skulle eventuellt till en kompis i kväll.. Får se.
Nu ska jag ta mitt kaffe, kolla lite på tv och sega ett tag :) Snart kommer barnen upp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback