Valp tjat

I morgon är det dags!!!

I dag valpsäkrade vi lite hemma.
Såg till att sladdar och sånt inte går att komma åt, vill inte att bebis börjar med att tugga i sig ström :S

Sen har jag tagit bort mattor, gjort ordning sovplats, korg med leksaker och vattenplats!

Sen har Viggo en barnpool i hårdplast, formad som en båt som valpis ska få ha att bada i på tomten om han vill :)
Viggo hade den som liten. Den står hos mor och far, men jag ska hämta den sen när tillfälle ges :D

Lite nytt, lite donerat av barnen :)


Hade inget bra underlägg, ska köpa ett, så länge får det här gamla duga.



Inuti buren ligger en hundbädd, buren kommer stå öppen såklart, men gillar han inte att ligga i den så kommer jag ta ur bädden istället. Får se vad han tycker :)



Har filtar, men han får med sig en mamma-lukt filt i morgon, så den lägger jag in där.
Han har en svart filt med dödskallar i soffan :D


Längtar så jag döööööööööööööör!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback