Alla sover

utom jag.
Kom nyss hem från jobbet. Var såååå trött, men plockade lite gräs åt kaninerna och sen när jag gick in så kände jag för att sitta uppe ett tag.
Pojkarna och Tomas sover gott. Dom somnade tydligen rätt sent i går, en av deras krabbor hade dött så dom blev så ledsna :( Men den andra lever och verkar pigg. Men dom är lite svåra. Ska fixa lite grejer som jag tror kan bli bra. Sen när jag fått ordning på deras kar så kan den ju få en ny kompis.
Men jag måste ha en special filter pump till karet. Är så grunt, så kan inte ha en vanlig akvariepump.

Ska beställa, men det måste vänta, jag har köpförbud tills hunden är betald ;)
Lilla krabban. Hoppas den andra klarar sig nu...
I dag ska jag verkligen försöka sova, blev dåligt med det i går :S
Viggo har tennis i dag då, Tomas kör honom, William skulle åka hem samtidigt då var det sagt. Sen har han fotboll på kvällen, men då ska jag hänga med.

Ska följa med på tennisen i morgon, fast jag har jobbat då, för det är sista gången :)
Sen vill väl han börja på det antar jag, han tycker att det är superkul verkligen.
Ska fråga lite i morgon då med.
Nä... Nu ska jag gå och sova... Blir skönt att krypa ner vid Tomas :)
natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback