Barnen har somnat

eller försöker iaf.
Dom lade sig vid 22 och har läst i ca en kvart.
Nu är det stilla och tyst, men My sa att hon längtar så tills imorgon att hon aldrig kommer och somna och dessutom så kommer hon vakna klockan 4 sa hon :S hihi. Hoppas hon försöker vila iaf så hon inte är trött imorgon!
Ska bli så härligt... Slappa och mysa.
Sen på vägen hem ska vi hämta gerbilerna!! :D Det längtar hon ju såååå mycket till också.
Har lite ont i huvudet... Ska ta ett par alvedon och sen slappa lite.
Ska göra i ordning transportlådan till gerbilerna och sen ska jag nog raka benen... eller det gör jag i morgon bitti när jag duschar tror ja..
Ska packa lite... Men behövs inte mycket. Allt är ju där :D
Postat av: venessa

Hoppas ni får d uuunderbart du o lille Mysan!! Men hur kan man Inte ha skoj me ddig?!:)

Tack vännen!

Ja vi får höras så fort jag kommer hem, för d va allt för länge sen vi sågs nu!!

Sov gott!



Massa kramar

2010-06-17 @ 23:52:11
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback