??

Upprördheten över att jag ska till Yasuragi med My var tydligen för att vi åker dit veckan före henne och My.
Jag visste inte att det var en tävling?? (alltså, det är nästan obegripligt.... men så är det, problemet låg i att jag åker till före, fattar ni??)
Men om det nu är så, så kan hon ju boka om till nästa vecka (tips!!) så hinner hon först :D
Då kan My guida mig där, jag har aldrig varit där nämligen :) Längtar!!! :D
Har förresten haft en skitmysig dag... Bilder och om det kommer lite senare, fixar det på arbetet.
pussar och kramar
Postat av: anna

Vad jobbigt det måste vara att tävla om precis allt! Stackars människa, kan inte ha mycket ro i kroppen!

Hur går det med valpen, får ni någon??

Kram!

2010-06-02 @ 11:00:43
URL: http://annaofenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback