Kan inte sova

Var en stressig natt, så somnade genast när jag kom hem. Men sen vaknade jag klockan 11 och kunde inte sova.

Tomas körde Viggo till tennisen klockan 10, sen skulle han åka och klippa sig. Så Viggo skulle gå själv därifrån till farmor, han vill det, dessutom ville han gå förbi centrum och handla på Pressen. Så han fici väl göra det då.
Så jag gick upp, ringde lite samtal och sen vid 11.30 så ringde jag till Viggos mobil, men kom inte fram. Ringer Tomas och han väntar hos farmor, men Viggo har inte dykt upp. Så då blir jag ju lite orolig, även om jag vet att jag inte behöver det. Så fortsätter ringa, men kommer inte fram.
Men efter en stund så får jag ett sms av Tomas att Viggo ringt honom och han är snart framme hos farmor :)
Bra!
Sen undrade Tomas om jag ville åka och fika eller något... Så kanske ska göra det. Jag kan ändå inte sova nu. Kanske kan försöka igen om ett par timmar.
Inte alls likt mig att vakna såååå tidigt. Brukar sova länge om man har varit igång på jobbet hela natten. Men kanske var lite föööör stressigt för min smak. Och så tänkte jag på att Viggo skulle gå ända från tennis hallen, ända till centrum och sen till farmor. Men han ville ju, haha. Han är så duktig :)
Sen fick jag inte alls tillbaka på skatten som jag trodde, flera tusen kronor mindre :S Hundpengar. Men det går ändå såklart, men blir lite fattigt. Men det går bra :) Men stör mig lite att jag räknade med dom pengarna, har alltid fått som jag trott förut liksom.
Men det ordnar sig ändå, men jag blir lätt lite brydd om sådana saker.
Sen har jag ont i magen, mensvärk.  Inte allt för farligt, men stör ändå.
Nä.. nu ska jag nog försöka masa mig in i duschen.
puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback