Klänningsvalet.

Var ju mycket svårt.
När jag väl bestämt mig nästan, så skulle jag kolla med Tomas vilken han tyckte, och så förstördes ju allt eftersom han inte gillade det jag gillade alls typ :S Även om han försökte linda in det lite och sa det inte rakt ut.

Så sen dess har jag kollat igenom sida efter sida, visat bilder och blablabla. Men inget.

My sa, Men fia!! Varför ska du låta pappa välja, han har ju ingen smak alls!

Haha. Faktum är att jag aldrig brukar rådfråga honom, men nu fick jag för mig det, men då blev det så här.

Men. Den här, den gillar han. Inte riktigt som jag brukar ha, men jag tycker den är lite cool. Lite 50 tals stuk och det får blir bra. Han gillar den. Och dessutom var den nästan gratis.








Va tycker ni?

Men nu vet jag inte vad jag ska ha för skor!! Vill helst inte köpa nya... jag måste ha hård hård budget nu tills valpen är köpt och allt  som ska till.

Ska fota alla sommarskor jag har hemma, så får vi se.

Gärna andra tips... hårband, accesoarer..


Kan ju inte gå i mina slitna, smutsiga converse jämt... även om jag skulle vilja!
Ska köpa ett par nya sådana sen, till hösten. Dom bästa skorna som finns!! :D Ska nog köpa ett par i skinn, så kanske dom slipper bli dyngsura när det är blött ute!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback