Kort stubin har jag. Jag vet...

Jag ska inte bli så irriterad. Vi tycker olika.
Jag har betett mig illa, även om jag tycker att det kommer från annat håll också så rättfärdigar det inte mig att hålla på.

Men så manipulativ som den tror att jag är stämmer inte. Jag har inte planerat för att sabba/irritera.

Men det har skurit sig ordentligt. Det är inte bara mitt fel, men inte bara dens fel heller. Det vet jag.
Jag har dragit det i bland till sin spets, när jag blir irriterad och även ledsen så har jag inte tänkt riktigt klart.

Nu ska jag enbart tänka på vilka detta drabbar mest. Jag ska göra mitt yttersta för att bringa frid.
Denna fejd finns inte längre, om man nu kan kalla det fejd.

Vänner kan vi aldrig vara, det har hänt för mycket genom åren tror jag, jag trodde nog att det kunde gå. Men det sprack snabbt, snabbare än jag trodde. Tomas sa att det skulle hända, men jag trodde nog att det skulle gå.
Men var lätt det gick när vi kunde prata, vissa saker är lättare att ta med denne än med Tomas faktiskt ska jag erkänna. Men det går ju inte längre.
Jag tycker att denne har betett sig illa i bland. Men det tycker jag faktiskt att jag har gjort också.

Jag kan bara styra mig själv, och jag tänker bättra mig nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback