Ledig vecka!

Ledig hela veckan :D Men Tomas jobbar nu fyra nätter, lite tråkigt :/
I dag komme My och William hem. Så i dag är vi nog bara hemma, dom brukar ha fullt upp med att leka, spela och grejja nu när dom ses igen.
Sen ska jag hitta på något med dom i morgon, eftersom Tomas jobbar och sover så får väl jag göra det ensam. Men jag vet inte riktigt vad. Men det visar sig.
På onsdag ska vi åka och kolla på valparna!! Tjoho. Och på fredag åker My och jag till Yasuragi.
Sen har jag en annan sak att fixa också, som jag inte kan skriva, vill inte hamna i dispyt ;)
Nu ska jag fixa lite, ta fram lite kanelbullar att värma så kan dom fika när dom kommer :)
Sen ska jag baka barnens favoritbröd!
puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback