Midsommar!

Eftersom jag inte bloggat på en vecka typ så är det väl bäst att jag tar det från början!
Viggo åkte till mormor efter tennisen i torsdags. Sen på midsommarafton så åkte Tomas och jag också dit, över lunch!
Där var lite släkt till mig och mopsarna Brasse och Uno. Helt underbara!
Brasse är den ljusa och Uno den svarta
Midsommarbord :)
VIggo provar flytväst inför kommande båttur
Sen skulle vi till Andreas och Ninnie för fortsatt firande av Midsommar.
Hade den här klänningen :)
Vi hade skiiitkul.
Åt sill och massa mums, sen grillning.
Sen spelades det kubb och Risk.
Tomas tycker inte att jag var lojal vid Risk spelet. Hmm. Men hur skulle jag kunnat vara det så mycket som han har retat mig när vi spelat Risk, så då var jag ju tvungen att fnissa lite extra när han nu kom sist. JA. Sist. så.
Sen promenerade jag och Tomas därifrån till hans mor, vi tänkte sova där och slippa ta taxa.
Kom hem efter 4. En skön sommarnatts promenad.
Dagen efter slappade vi. Ordentligt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback