Sååå trött nu

är jag.

Men om två timmar är jag på väg hem.

Ska åka förbi Lena och Björn för att mata katten bara, sen är jag på väg hem. Sover väl ett par timmar innan det är dags för tennis.
Ögonen går i kors just nu :S

Verkar som min klänning från H&M kommer i dag, tjohoo, sökte på paketet. Vet ärligt talat inte om det är någon postgång i morgon? Men jag tror det? Fast systembolaget skulle vara stängt här, men å andra sidan så lever väl världen inte efter Rimbos systembolag.
Jo men jag tror ändå det, så kommer den inte i dag så kommer den garanterat i morgon!

Hoppas nu att storleken passar bara :S


Ska bli roligt att åka in till Norrtälje i dag med Viggo och Tomas, mysigt :) Sen ska jag städa lite hemma och fixa lite. Sen ta det lugnt och slappa så mycket jag kan! Blir inte mer än ett par timmars sov så jag lär vara trött.

Nä nu ska jag göra lite nytta.... :)

puss och Godnatt sen
Postat av: venessa

heeeej vännen!

Jaaa vi måste absolut träffas!

känns som att jag behöver bli lite uppdated;P



Hoppas din midsommar helg har varit super!!

ringer dig imorgon!

kraaamar

2010-06-27 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback