Snart

slutar jag jobba och jag har en stressig helg framför mig, men rolig förhoppningsvis :)

I dag, fredag så är det inte så värst mycket, men ska hem till mamma och hämta lite saker där. Men det går väl fort :)
I morgon ska jag vara domarbiträde på min westernklubbs tävling :) Blir jättekul, men är rätt tidigt på morgonen, typ 7, fan jag måste ringa Rosie och kolla tiden i dag, och det brukar hålla på hela dagen. Men det ska bli skiiiiiitkul att träffa alla härliga westernfolk igen <3 Var länge sen.

Sen jobbar jag natt lördag, lite jobbigt. Hade jag varit lite smart så borde jag ha bytt den. Men det var jag inte, bytte bort fredag natten, mer orkade jag inte! Men iaf, på söndag morgon ska jag skynda till stallet och följa med Sofie på tävling, fälttävlandtävling med Toppis :D Ska blir skiiiiitkul. Har lovat länge att jag ska hänga med, men svårt att få tid, men då blir det av :)

Sen är jag ledig en vecka efter det. Tomas jobbar måndagnatt  - fredagmorgon :( Tråkig! Men barnen kommer hem på måndag, så då får jag väl hitta på något med dom, så Tomas får sova och vi får ha roligt.
Men tråkigt när han är trött  och så. Skulle vilja åka med ungarna till Vätö... Men det är lite tråkigt om inte Tomas hänger med... Men kanske ska göra det ändå... För barnens skull. Men det jobbiga är att då träffar man ju inte Tomas något alls om han är kvar hemma och jobbar, är vi hemma så träffar vi han ju åtminstone när han vaknar.

Men får se... Kanske kan åka till Vätö någon natt själv med dom. Men vi får se... Då vill dom ju fiska.. och jag kan inte sätta på mask på kroken eller ta av fisk från krok heller för den delen :S
Fast det kan dom nog själva, med uppsikt naturligtvis.

Ah, jag behöver inte fundera så mycket på det... Får se hur det blir när dom kommer :)

Men på onsdag som sagt, då ska vi hälsa på hundvalparna och på fredag så åker jag, Jojjan och My till Yasuragi!

Nu ska jag snart åka till stallet.... ska släppa ut pållarna som varit inne i dag. Håll tummarna för att Grace har fölat i natt!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback