Ångest

Min älskade fina häst.
Lilla Shalle.
Saken är den, jag älskar Shaman. Och jag älskar att pyssla i stallet och fixa.
Men är det värt typ 5000 kr i månaden och då har jag inte räknat med tävling och träning, som jag vill hålla på med, men det känns som ekonomiskt omöjligt. Känns som att jag 'tar' för mycket pengar från familjen.
Det är inte samma sak som med min älskade häst Nilah. Även om jag älskar honom.
Vet varken ut eller in. Har jag häst så vill jag tävla och så, men som sagt, det går inte.
Är det värt 5000 kr i månaden för att sitta och rida i skogen?
Finns hästar i stallet som jag kan låna gratis om det är det jag vill....
Men min älskade häst... Hur ska jag stå ut med tanken på att jag inte har kontroll över hur han sköts och tas om hand.
Har inte bestämt något än. Pratar lite med vänner och bekanta. Kanske dyker Shalles perfekta människo matchning upp...
Lilla gubben...
Fan så jobbigt det känns.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback