I går

fyllde jag 20 (+10)
Fick frukost på sängen och massa kramar av sambo och tre glada barn.
Fint kort där alla skrivit inuti <3
Sen blir den riktiga firningen i helgen som sagt.
Härligt :-D
På lördag ska jag ha middag för några vänner och sen på kvällen ut i norrtälje. Sköj!! Då jäklar ska jag inte tackla av som sist! Men det var bara för att jag bara drack vatten när vi kom ut, skulle ha tagit ett par groggar iaf! Det kommer jag den här gången, garanterat!! Tjohoooo!!
På söndagen har jag kalas på eftermiddagen för släktingarna. Så på fredag är en stor bakdag, smörgåstårtor och massa kakor och bullar ska bakas. Blir perfekt :-)
Sen får jag se vad jag bjuder på lördag... Enkelt för sig och göra smörgåstårta, (eftersom jag ändå ska göra ett gäng) eller ngt klassiskt som kött, bea, potatis och rotfrukter i ugn? Mums.... AH... får se... smörgåstårta är ju jävligt gott.
Iaf, i går ville sambon åka och köpa någon speciell mat och laga till mig, men jag som inte fattar dyft av hur man firar födelsedag hade redan förberett middag och så. Haha, jag vet, jag är en idiot.
Men då sa han bestämt att han ville göra så i dag istället <3
Så nu är han och viggo i väg och shoppar och så ska dom laga mat till mig. Gött.
Så nu väntar en skön kväll.... Synd att Tomas jobbar sen :-(
Postat av: Lina

Smörgåstårta är aldrig fel =) Kommer bli en toppenkväll på lördag! Så himla skoj ska vi ha!



Fiiiira fiiiira en fin 30 taggare.



Love you!

2010-03-23 @ 18:33:00
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback