Natten snart till ända....

Jag är visst lite blödig så här nattetid ;) om man läser inlägget innan det här, haha.
Men han är världsbäst :-)

Är inte så farligt trött. Trodde jag skulle ha jättesvårt att hålla mig vaken hela natten ärligt talat! Har ju inte jobbat på 3 månader, varit trött på kvällarna och lagt mig i tid. Dessutom så lyckades jag aldrig somna när jag vilade i går på dagen.
Men det har gått jättebra ändå! Har inte varit speciellt trött!

Ska förbi stallet nu innan jag åker hem, ska släppa ut hästarna och göra i ordning till Shall. Så behöver jag inte åka upp mer i dag sen. Hästen får vilodag i dag.

Sen kan jag sova så länge som det går :-)

Sen jobbar jag två nätter med Micaela. Alltid skojigt att jobba med en vän, förena nytta med nöja så att säga :-)

Å jag fyller 30 på måndag. Fast jag är inte sån som tycker att min födelsedag är något att fira. Men jag har blivit varse om att man typ är tvungen att fixa något så folk får fira en :-S

Aja, nästa söndag, om en dryg vecka alltså, så ska jag ha släkten över på smörgåstårta, kaffe, bullar och kakor och sånt. Ska baka utav bara helvete i veckan och impa med min nytillkomna bageritalang.

Fan sen vet jag inte. Ev om jag ska träffa några polare på lördagen, alltså om en vecka. Ah, vi får se. Gillar inte just det där att man ska firas. Haha, jag har problem, jag vet!


Nu ska jag greja lite här...


puss på er.
Postat av: venessa

hehe, yes, ja ska uppdatera:)

sååå skoj att läsa att allt löser sig o känns bra o att T e så förstående o stöttar dig, härligt att läsa:)



Ja e åxå så att d känns skumt att ha en fest för sig själv, hahah, ja tycker igentligen att nån annan ska fixa åt en, men här i sverige så e traditionen så, konstigt igentligen.

Men 30, d SKA firas!!!!!!!:):)

ha en skön kväll vännen!

hälsa!

massa kraaamar

2010-03-19 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback