Så jääääääääkla kul

En god vän till mig mailade mig detta i dag:

Jag måste bara berätta om min skruvade dröm jag hade inatt, hahahaha!

Jag har ju två chihuahua valpar som jag ska sälja men ej hittat någon bra köpare till än... Så jag drömde att jag köpte Shaman av dig med mina valpar, vi bytte, du fick valparna och jag hästen. Men det jätte skumma var att när jag skulle lämna över valparna till dig så var dom platta som sedlar och då sa du: tänk va bra vi har samma format på djuren=)=)=)! För när du kom med Shaman var han platt hårig sedel.... Och när jag lastade på honom på släpet var det bara en pappskiva att lasta. Det var inte förrens han stod i sin box han var normal igen. Valparna däremot blev sig själva så fort dom kom in i din bil. Så himla skum dröm, hahahaha.




Såååå kul!! Haha! En platt hårig sedel!! Haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback