Sista jobbnatten.

Har gått jättebra att jobba :-)

Bara några timmar kvar tills man är ledig en vecka :-)

Innan jag åkte till jobbet i går kväll så skottade vi snö och slappade mest hela dagen. My var på kalas hos en kompis och vi hämtade henne vid 16 tiden.
Sen när hon kom hem så ringde en kompis och ville komma till oss och leka, så hon kom vid 17.30 och då fick hon sova över.
My ville då att jag skulle baka någonting. Hon valde rulltårta, Viggo valde tigerkaka och William valde frallor, hihi.
Så det gjorde jag, drömrulltårta, tigerkaka och småfrallor.
Sen var det dags för mig att åka till jobbet.

Jobbar med Micaela så det är ju bara skoj.
Ska till stallet innan jag åker hem till sängen med, men det går bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback