Torsdag.

Är på riktigt bra humör!!
Ska strax åka till stallet och då ska Sofie och jag åka till Ridhuset med Utopia och Shalle. Blir skojigt.
My ville ju rida i eftermiddag så tror att jag lånar en häst och rider med henne då såfall. Vi får se hur vädret blir och så.
Sen har killarna bandy i kväll.
Och jag börjar jobba :-O
Efter att ha varit sjukskriven i tre månader så känns det rätt skoj :-)
Ni som inte vet, jag råkade slinta med kniven och högg den rätt över leden i tummen, senan gick av, fimpade några nerver och fick en skelettskada.
Så jag har haft ont, och det har varit lite halvjobbigt att få tummen att fungera igen.
Nu funkar den relativt bra. Den är inte lika stark som den andra, sen så är den väldigt känslig och öm på ngt vis. Nervskadan är lite besvärlig, hjärnan tar ju inte upp signalerna från tumspetsen på rätt vis, så blir lite fel i bland. Men allt blir bättre hela tiden iaf :-)
Men men.. Nu.... stallet!
puss kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback