Glad :-)

Åh.. Längtar till sommaren nu!
Var iofs väldigt skönt i solen i dag.
Åkte och hämtade William hos kompis S. My och Viggo var med, sen släppte jag av dom vid Indian-backen. Dom hade med sig snowracers, skärtlapp, mobiltelefon, varm choklad och muffins. Sen åkte jag till stallet :-)
Red ut en snabbis. Ringde till ungarna ett par gånger, men det hade inte behövts, dom lekte och hade superkul. Och dessutom kan ju dom ringa mej om det nu skulle vara något. Men iaf :-)
Mockade och fixade i ordning, tog in hästarna vid 17 och sen åkte jag till pulka backen. På väg dit ringde My och sa att dom ville hem. Perfekt, var ju ändå på väg!
Vi stannade till vid Station och köpte godis och chips, vi ska ju kolla på Melodifestivalen-Finalen i kväll. Även om jag egentligen inte vill, haha. Men jag låtsas som om jag ser fram emot det, haha. Fast jag ser fram emot en myskväll i soffan, så egentligen spelar det ingen roll vad som är på tv.
Iaf är det My som är den som är mest spänd över hur det ska gå i kväll :-)
Sen har vi lite planer i morgon!
My ska spela en schack turnering! :-) I norrtälje. Tomas ska jobba i natt så han sover ju i morgon på dagen, så jag åker in med barnen själv.
Ska vara där klockan 10.30 senast.
Sen tittar jag och pojkarna en stund, men det skulle hålla på ända till 14.30, och schack är ju inte den mest spännande publiksporten direkt så vi åker hem till mina föräldrar efter ett tag sen. Blir bra :-) Hon får ta med sig en mobil så hon kan ringa om det skulle vara något.
Hon skulle tydligen få lunch där och så med.
Blir roligt för henne, hon har sett fram emot det.
Sen ska vi till Lena och Björn på middag på eftermiddagen. Ska fira David och Björns födelsedagar :-) Skoj skoj.
Puss på er... och ha en härlig kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback