wii-night

Yup.
Idag är det Wii kväll. Yep.
Har varit och lämnat William till mormor och morfar, Viggo och My var ju redan där.
Skulle hämta My, men då ville William dit och sova kvar. Så Viggo och han stannar minst en natt till. Får se om dom vill hem i morgon eller vad som händer :)
My ska ju med farmor i morgon bitti, till sthlm. Hon kunde inte sova där i natt, men bäst att hon sover hemma så kör jag dit henne när jag åker till stallet i morgon bitti.
Så nu ska vi spela Wii. Mario och Sonic at the Olympic Games.
Jag är ruggigt bra. Eller ja, jag har ju aldrig spelat det, men jag är säker på att jag är ruggigt bra iaf. Yep.
Tomas jobbar ju.... blääääää. Men som tur då så är My hemma iaf, så helt själv är jag ju inte :) Och eftersom det är lov så kan barnen vara uppe sent :D
I morgon ska jag på apt möte på jobbet. Ja, jag är ju sjukskriven än, men jag tror inte min halvklena tumme hindrar mig så mycket från att sitta på en stol och lyssna på när folk pratar. Nä, det ska jag nog klara av ^^
För övrigt så är jag jävligt krasslig i kistan. Fiser konstant. Yup.
Kan bero på att jag bara ätit mackor i dag. Yep.
Ska dricka lite Proviva. Hoppas det hjälper.
Annars kanske jag fiser i sömnen?? Det vet ju inte jag?
Nu är ju Tomas inte hemma i natt för han jobbar, men tänk när han kommer hem i morgon bitti, öppnar sovrumsdörren och blir knockad av en fruktansvärd fisdoft??
Ingen hemlis vem den doften kommer i från om det är bara jag där inne.

Fan att vi inte har en hund än. Då hade man ju kunnat skylla på den.
Jag sover med sovrumsdörren öppen i natt. Garanterat! Då blir rummet fis-lukt-fritt. Förhoppningsvis.
Om jag inte lägger av en stinkare under täcket!! :-O Och så ska han lägga sig, lyfter på mitt täcke och kryper tätt intill och slås av en stinkbomb :-O
Illa illa. Inte mycket att göra åt. Ska halsa hela litern av Proviva. Kanske hjälper.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback