Äntligen söndag.

Jag har haft det så skönt i helgen.
Nu har vi inte haft barnen den här veckan och Viggo har varit hos mormor sen i onsdags eftermiddag.
Och det är alltid tråkigt. Men, jag har känt mig aningens stressad och så sista tiden och verkligen längtat efter att bara få slappa, en dag utan måsten!
Och det har jag fått.
I fredags tog till och med en kompis hand om Shalle, så jag slappade rejält.
Sen har jag tagit det lugnt men gjort en del roliga saker i helgen :D
I går så var jag hem till mamma en sväng och kramade om Viggo, men han ville stanna en dag till för dom skulle vara hundvakt åt min kusins mopsvalp <3
Så han kommer hem i dag.
På eftermiddagen i går så kom Linda hit, vi lånade Dyrbäst och så red vi ut. Jag på Shalle då, det var jättehärligt. En väldigt skojig eftermiddag.
Tog en kaffe efteråt på Rimbobiten.
När jag kom hem så hoppade jag i duschen och sen gjorde i ordning egen potatissallad som jag älskar och så grillade vi revbensspjäll. Sen somnade jag i soffan :S
Tomas åkte och jobbade klockan 21. Jag piggnade till så småningom och satt vid datorn. La mig halv 2 eller något sånt.
Gick upp i morse vid 9. Åkte till Ridskolan och tittade på Sofie när hon tävlade hoppning med Utopia :) Gick toppen bra, särskilt i andra klassen, 1,20.
Sen i dag så ska jag fika med Ninnie klockan 13, sen kommer Viggo vid den tiden någonting.
I morgon måste jag planera kalaset. Borde köpt inbjudningskort i dag, men kankse får göra det i morgon på Björks och bjuda barn på tisdag. Behöver ju inte vara allt för många känner jag :S
Men ska besämma lite med Viggo i kväll :) Får se vilka han önskar bjuda.
Har beställt en mobiltelefon till honom. Jättefin. Kontantkort såklart. Mamma la till lite pengar också.
Han kommer bli så glad :)
Ska snart in idusch... ska glo lite fejjan bara ;)
puss å kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback