Badhuset!

I dag åkte jag och Tomas till badhuset med barnen :) My hade en kompis med sig också.
Jätteskoj, badade från klockan 15-17.30.
Men först var jag och åt lunch i Norrtälje med Lina och Tina. Va jättemysigt, åt på Ett Glas och satt ute i sköna vädret.
Shoppade sen lite på H&M och Lekplaneten, till Viggos födelsedag :D
Har beställt en Pokemon tårta av min vän Jennie. Den är till Viggos kalas på söndag. Den här gjorde hon till min födelsedag, helt underbar!
Handlade Jeans och tröja till Viggo, han önskar sig svarta jeans. Och det behöver han! Han har sönder sina jeans på ett par månader :S Så han har knappt några hela alls :S
Typ såna här, fast svarta
Tröja
Sen köpte jag denna till mig
Och en bikini på rea till My :) Har lovat henne en ny till Yasuragi (vuxna får badkläder men inte barn :/ )
Typ en sån här, fast ingen volang.
Sen handlade jag en burk med pokemon kort till Viggo, Hans favorit pokemon Darkrai var med i den, man fick se det översta kortet :)
Sen kom mobilen i dag som jag beställt. Mamma och pappa har lagt pengar på den med, så den är från alla oss!
kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback