Barnen kom tidigare :)

Egentligen skulle barnen komma på måndag, i morgon alltså, men dom ringde och fråga om dom kunde komma en dag tidigare. Självklart :)
Vi åt middag när dom kom, William äter hälften av sitt och säger att han är mätt.
Han får sitta kvar iaf och hålla oss andra sällskap, men sen utbrister My, 'Men! Vi åt ju hos mamma kom jag på!!' Hon hade hunnit äta rätt mycket, för det var så gott, hihi.
Så det var därför dom inte var speciellt hungriga, haha. :)
Sen åkte jag och My till stallet, Viggo och William åkte med och sparkcyklade till Konsum från farmor och sen tillbaka till farmor för att vänta på My och mig.
My red på Dyrbäst och jag Shalle. Vi galopperade i full fräs i sandtagen, hoppade ett litet hinder i skogen och hade jätteskoj :D Toppen!
Ska se om vi kan vara med på Rimbo ritten, beror på när det är! Höst skulle passa bra.
Nu har dom mysit i soffan, tittat en stund på Ballar av Stål, sen surade dom för att dom inte fick se klart hela, men jag vill inte att dom ser Noor, som är olämplig för barn ju, med sitt snack. Men jag tyckte dom kunde vara nöjda med att få vara uppe till 21.30, det är ju längre än vanligt O.o
Men mycke vill ha mer!!
Fikade med Ninnie på dan, hon tipsade om att man kan åka till utsiktplatsen vid Arlanda, ha med picknick och titta på flygplan, så om vädret tillåter så ska vi göra det i morgon, jag och Tomas med ungar.
Tisdag ska vi till badhuset, sen ska My och jag rida på tisdag kvällen. På onsdag är det fotboll och scouterna.
Sen jobbar jag tre dagar :(
Nu ska jag slappa lite :)
Postat av: Helena

Man åker ni dit är ni ju nästan hemma hos oss... Nästa gång får ni ha picknick på vår altan istället ;-) Där ser man planen bra också... underifrån...

2010-05-17 @ 05:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback