Fredag... sova för mig :/

Ungarna gick precis i väg till skolan. Tomas fick sovmorgon så han sover än.
Jag dricker proviva. Min jävla problem mage :/ Är svullen som en ballong väldigt ofta. Ser inget direkt samband mellan mat eller så. Nu har jag inte ätit sen vid 23 i går och nu svällde den upp. I bland sväller den efter måltid och jag känner mig dålig.
Jag som är friskast av alla jag känner, ah förutom min avkomma då ;) han är otrolig.
Han är spänd nu kan jag säga... Födelsedag på söndag.
Ni som vill komma och leka vattenkrig på barnkalas är hjärtligt välkomna på söndag klockan 13. Leker ni duktigt så kan ni få fika me ;)
William har tappat bort sin skolväska i skolan :S Med jacka och regn byxor i. Han är liiiiite glömsk om man säger så. Men han har lovat mig att fråga runt ordentligt, fröken och rastvakt och så. Viggo skulle hjälpa till också. Hoppas den dyker upp! Han är så disträ i bland alltså. Men sen har han ju massor av underbara egenskaper också sååååklart. Lite glömsk är han ju inte ensam och vara... hehe, ligger väl i släkten så att säga ;)
William ska till kompis i dag, My och Viggo ska baka sockerkaka när dom kommer hem, och hålla på med kaninerna. Där har dom två verkligen ett gemensamt intresse att hålla på med. Dom gosar och fixar med dom, går i koppel, har dom i hagen, hoppar lite små hinder med dom.
Kaninernas favorit är väl inte just att hoppa, men dom gillar ju att springa i sele och bli ompysslade så det kan dom nog bjuda på. Dom ska vara glada att dom har så snälla barn som pysslar med dom!
Hmm.. jag har jobbat i natt... vill inte sova.. det är tråkigt. Sen är man så seg när man vaknar :/ Piggare nu.
Men jag måste försöka... snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback