Godmorgon!

Barnen åkte till skolan för en halvtimme sen ca.
Jag ska jobba i natt :( Bläää!!
Ska försöka gå och vila snart, känner mig rätt seg, för i kväll kommer jag inte hinna.
Hade en mysig kväll i går... Först var det ju så roligt med barnen på eftermiddagen, kom hem, dom duschade och fikade. La sig lite efter 20.30.  Va lugnt och skönt, alla var på toppenhumör.
Sen kollade Tomas och jag vidare på säsong 3 av Heroes!!
Dom är så braaaa!
Vi har dom 3 första säsongerna om någon vill låna. Bästa serien.
My villle till biblioteket så hon ska dit efter skolan, så jag ska möta henne där. Sen så ska vi rida ut i kväll :)
William har blivit lovad en kameleont, inte av oss kan jag tillägga. Iallafall, tycker att det är lite lustigt, för jag tror inte personen som lovat honom vet vad hon gett sig in på, hoppas hon är redo att ha en farm av äckliga foderdjur hemma, såsom syrsor och annat äckligt, hahahaha. Dom äter ju inte pellets precis ;)
Tomas håller på att röja i källaren för fullt. Han ska ju ha grodor i ett av rummen. Ungarna ska få ett kudd/spel rum.
Då kan jag ha ett yngel kar där nere... William och VIggo ska få ett litet terrarium med krabbor, ska köpa det om ett par veckor, dom ville ha det, och nu är det ju så att både Tomas och jag är intresserad av såna djur, haha, och i källaren finns det ju massor av plats.
Fast krabb terrariumet är rätt litet, får plats på deras rum, dom får bestämma själva sen.
My önskar sig hamster. Men vi får se... jag vill inte ha en sån i hennes rum, eftersom hon har en viss pälsallergi, smådjur, såsom hamstart och kaniner är väldigt allergiframkallande, därav har vi kaninerna utomhus.
Och så roligt för henne att ha den i mysrummet i källaren kanske det inte är?
Får väl se sen när det blir aktuellt.... Har än så länge sagt nej till hamster, sen får vi se om vi ändrar det beslutet, men det får hon inte veta förrän jag bestämt mig :)
Är lite jobbigt att jag älskar djur så mycket, haha, skulle kunna ha hur många som helst. Har så svårt att säga nej när barnen vill ha, bara för att jag själv vill ha me!! haha.
Men nu blir det inga fler, snart... hunden, krabbor och ev ngt till my. Sen ska ju Tomas ha mer grodor då... men det räknas inte ;)
Nääää hörrni... nu ska jag testa om jag kan slöa lite i sängen så slipper jag vila mer sen...
puss å kram på er
Postat av: venessa

Heej!

skoj att du får en vovve snart!!!!:) sååå avundsjuk!!hehe!

tänkte, mysan hade ju en hamster hon sin mamma väldigt länge... hhmmm, vet inte om hon kanske fick någon reaktion från den men ja har för mej att den dog...inte att hon gjorde av me den för att hon va allergisk.... men inte heeelt säker... men så du vet iallafall:)



hahahaha, jaaaa d hon har lovat willeman..hahahahhaha! hon kommer dööööö av alla kryp, hahah! så hon har nog inte tänkt ordentligt...som vanligt;P



fika nästa vecka da???

d va ett tag sen!

har haft mycke som händer dom senaste veckan, men lugnar nog ner sig till nästa vecka!

Så säg till när du har tid och lust vännen!



Hoppas du får en skön natt på jobbet!

massa massa kraaamar!:)

2010-05-20 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback