Ledig!

Nu är jag ledig! En hel vecka :D Tyvärr inte Tomas, men i kväll har vi iaf tillsammans :)
Viggo har varit hos kompis under dagen och lekt. Jag sov till två. Hämtade honom vid 16.
Hyrde lite film, köpte ost och vindruvor :D Mums.
Viggo hyrde denna
Han sitter och tittar på den nu, senare är det Wipeout och Ballar av stål som han vill titta på.
Ballar av stål kan han ju titta på, men jag vill helst inte att han tittar på Nour, hon är rolig, men lite väl könsords-skrikande för att jag ska vilja att han ser på det :/ Men om hon är med så får han väl titta på allt utom henne då rå :)
Sen hyrde jag den här till Tomas och mig.
Sen fick Tomas ett arg samtal, om mig, som var rätt så kul. Herregud! Vissa har bara för lite att göra, haha.
puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback