Onsdag

Var i stallet på morgonen, släppte ut och åkte sen i väg till Mvc för preventivmedels rådgivning. Men det var inte i dag! Haha, jag har tagit fel på dagen och tiden dessutom! Det är i morgon 8.30. Jag trodde det var i dag klockan 9. Så bra va mitt minne!!
Så då åkte jag tillbaka till stallet, Linda skulle komma dit vid 10 och hälsa på Shalle.
Jag mockade och gjorde ordning. Sen kom Linda :)
Jag tömkörde Shalle och jag tyckte han var riktigt trevlig. På slutet mjuk och fin och svarade finfint på mina lite klumpiga tygeltag.
Såg massa små flygfän, Shalle som är allergisk fick på sig sin eksem pyjamas. Bättre för tidigt än för sent! Nu får han ha den på.
Han störs ändå inte av den.
Sen åkte jag, Linda och bebis Viola till Rimbobiten och åt lunch! Mums och kul :D
Åkte hem klockan 13 och har varit hemma sen dess.
Killarna kom hem nyss och sitter och tittar på tv. Ska få lite mellis.
Sen kommer en kompis hit till Viggo och William ska åka till en kompis. Skoj :)
Ska hämta Viggos kompis när ja hämtar My i skolan, och William åker till sin polare samtidigt då.
Perfekt!
Ska laga pannkakor till middag.
Blir bra... Hoppas Tomas vaknar snart!
Han är mitt i jobbvecka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback