Skön dag igen

Ska försöka fota lite i morgon... orkar inte nu!
Har shoppat lite! Nya glas till barnen :D Lika sort men med varsitt eget motiv. Dom blev jätteglada sötisarna.
Fikade med Lollo i morse, men innan det släppte jag ut hästarna och var sen på preventivmedelsrådgivning, sen hem, fixade till kaninerna, ny hage.
Sen lönesamtal klockan 13. Innan det så fixade jag tvätten och gjorde ett vattenbyte åt fiskarna.
Sen mötte jag Viggo och William på biblioteket klockan 13.30.
(my var på skansen med skolan)
Sen gick jag och pojkarna till rimbobiten och dom fick mjukglass.
Sen åkte vi hem, Tomas åkte i väg på lönesamtal och sen hämtade my på busstationen.
Jag lagade middag, stuvade makaroner och prinskorv. Och så bakade jag bröd, rågsiktskakor.
Sen till stallet. Fixade till Kavaten och Shalle.
Sen hem!
Kvällsfika till barnen och soffmys!
Tomas åkte till jobbet klockan 20.45. Jag har tittat på Lyxfällan och lite sånt, suttit här.... :) Smsar med stora kärleken.... har varit i från varandra i två timmar nu.... två timmar för mycket! Haha!
Nu är det dags för sängen!
Tur att jag har nattjobb. Hur skulle jag annars hinna med allt????? :O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback