Tisdag!

Deklarerade på nätet i går. Men det gjorde visst resten av halva sveriges befolkning också :S Så det gick inte! Fick panik, grät och stressade upp mig. Tomas var lyckligtvis på jobbet och barnen hade somnat. För naturligtvis satte jag ju inte i gång med att fixa e-legitimation och sån förrän det var bara en timme kvar!
Tillslut gick det iaf :D Pengarna kommer nu innan midsommar och blir bra med extrapeng till valp och sommarnöjen :)
Barnen kom hem i går. Dom har varit sjuka veckan som varit. My var dock frisk nu, William hade bara 37.5 i feber.
Men jag tycker nog att man är feberfri en dag innan man går till skolan så han fick vara hemma i dag.
Och han såg sliten ut i går.
Verkar piggare i dag :) Skönt, så då kan han säkert gå till skolan i morgon!
Nu ska Will och jag fika lite :) Viggo kommer hem om ett par timmar.
Sen väntar stallet i kväll.
kramar
Postat av: anna

hihi, jo det är många små killar som älskar Daniels jobb. Maskiner och spränga berg hela dagarna är ju inte hel fel! Har ni tid någon dag så får ni följa med och titta, dessvärre jobbar han mest i stockholm!

2010-05-04 @ 14:41:37
URL: http://annaofenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback