Åh vad jag önskar

att jag kunde få sätta en röd rosett runt halsen på en sån här och ge till älskade My.
Hon är faktiskt duktig nog att ha en egen hund. Hon har verkligen visat att hon kan ta ansvar.

Men än är det för trångt för två hundar och min stackars sambo måste förberedas i lugn takt.
Jag har sagt att det blir bara en hund.... För jag vill ärligt talat bara ha en, en att träna och lägga min hjärta i, men mer och mer önskar jag att My kunde få en egen. Visserligen får ju jag ta hand om den när hon är i skolan och sen då veckorna när hon är hos sin mor. Men så jobbigt är det verkligen inte, har ju ändå en hund :) Sen så skulle Rocco och den ha sån glädje av varandra förhoppningsvis.

Men det här är bara drömmar. Men om det går så småningom så önskar jag det här väldigt högt.

En sådan här drömmer vi om...

En pomeranian...
 :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback