Bio...

Tomas och jag var ju på bio i lördags :)
Resident Evil : Afterlife. Den var bra, om man gillar zombiefilmer och ja, det gör ju jag!

Viggo och Rocco var hos min syster och sov kvar.
Tomas och jag tog en öl och lite (?) grogg när vi kom hem. Vi skrattade, pratade och hade jättekul tills vi blev skittrötta och somnade, var väl vid 3 eller något sånt tror jag.

Dagen efter vaknade jag vid 11 och var pigg :) Kompis T hade skickat ett sms till mig och frågade om jag vill komma till Rimbo och gå en sväng med hundarna. Gärna det! Men jag kände mig inte körduglig, så jag ringde till Jojjan, hon och mamma skulle köra Viggo och Rocco till Rimbo, så jag kunde möta upp honom på busstationen 12.15. Så jag gjorde mig i ordning snabbt och gick ner till bussen.

Viggo skulle följa med och vara hos T medans vi var på promenad med dogsen, T är nämligen mamma till en av Viggos bästa kompisar F. Dom går i samma klass :)
Så dom lekte och vi gick en promenad på drygt 45 minuter, hundarna lekte och hade skoj. Efter tog vi en kaffe och hundarna lekte vidare inomhus och i trädgården.

Vi gick därifrån vid 14.30 och så gick vi till Rimbo biten och fikade lite till, Viggo, Rocco och jag. Skönt höstväder var det så man kunde sitta ute. Dock började det blåsa upp, så när det blev kallt, ruggigt och blåsigt så gick vi till bussen. Usch! Hatar blåst, det som var så fint väder hela dagen.

Kom hem, vid  16.30 så la jag mig för att vila. Skönt. Somnade. Bra det för jag jobbar ju i natt. Viggo och Tomas åt middag själva, jag sov gott :) Vaknade av att Viggo sa godnatt till mig 20.30, natti, puss och kram, då gick jag upp, tog en dusch, en macka och pussade hunden hej då. Sen åkte till jobbet.
Sen satt Rocco och ylade vid dörren en halvtimme efter att jag gått ;( La sig sen och sov iaf. Plutten.

Men nu är det inte långt kvar tills jag är hemma :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback