Dåligt bloggande

dålig på att uppdatera, men brukar ju vara så när jag jobbar om jag inte får ett skrivryck på jobbet. Och det hände inte i natt.
Har kommit hem för en liten stund sen, Viggo håller på att borsta tänderna. Ska snart gå ut till bussen. Rocco och jag följer med, passa på att mata kaniner och sen hoppar vi i säng.

Sen ställer jag klockan på 11.30 i dag igen, i går var det kurs med jobbet, i dag är det hundpromenad :D
Inte mycket sovande för mig den här veckan, men det är det värt ändå. Inte har jag ätit mat på flera dagar heller, bara mackor. Men det blir lätt så.
I går åt jag två mackor och en macka på kursen. Fem koppar kaffe och sen på natten ytterligare koppar kaffe och två kexchoklad! :thumbup:

Viggo och Tomas har ju lagat mat såklart, Viggos kompis I har ätit här i två dagar med. Men jag har typ inte orkat då. Har ju som sagt sovit för lite...
Men i dag ska jag försöka. Tomas sa att han skulle laga något gott till mig :D Sen så ska vi städa i dag, brukar inte be honom om hjälp, men jag är trött och jag vill få det gjort i dag.

I morgon är det marknad och sen ringträning med Rocco på kvällen och sen är det Mimmies 18 fest på fredag, hundens ska badas och klippas och lördag utställning. Ingen rast ingen ro ;)

Nu ska vi till bussen.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback