Elljusspåret...

Tessan och jag  gick elljusspåret med hundarna i dag.
Skulle ta den slingan som är 7 km. Jag trodde man gick det på sisådär 45 minuter.

Fan heller, det tog en och en halv timme :S över stock och sten typ, herregud. Hundarna hade superkul dock och vi med, men man började ju undra när den skulle ta slut. haha.


Barnen har haft jätteskoj ute och byggt på en koja bland annat :)
Dom kom ju hem till oss i går eftersom deras mamma skulle bort, men nu på kvällen har Tomas kört tillbaka dom dit. Så nu kommer dom på torsdag igen då :)
Kul att ha dom en extra dag så känns det som tiden går snabbare <3


I morgon ska vi på utställning, så ska bada, föna och klippa busen nu. Han ligger i soffan och har däckat, så tycker lite synd om honom, men men, inte mycket att göra åt. Ska väl inte ta allt för lång tid.

Viggo skulle sova hos Filip i kväll så jag är ensam hemma, Tomas ska ju jobba :(
Iofs är jag rätt trött, så hoppas på att komma i säng skapligt. Fast då får jag nog sätta i gång med hunden nu!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback