Familjen samlad!

Tog lite sovmorgon i dag igen. Är sååå förkyld, huvudvärk, frusen och ont i hals.
Men när jag gick upp vid 11 så var jag piggare i dag än i går iaf.

Åkte in till Rimbo och gick hundpromenaden :) Skoj!

Rocco och jag busade lite medans vi väntade på dom andra




Så söt :D Sen efter det så åkte Tessan och jag till Djuraffären vid Ica och så beställde jag en nytt halsband till Rocco. Ett som uppfödaren rekomenderade. Det har utgått och kommer inte göras mer tydligen, djuraffären hade inte det som jag ville ha inne, men dom ringde återförsäljaren och dom hade ett kvar! Och det skulle dom skicka i dag, så har jag en väldig tur så kommer det i morgon. Toppen!

Sen åkte jag till skolan och hämtade My. Barnen ska ju hem till oss i dag, men William slutade tidigt och åkte ju bussen hem, Viggo slutade också sent men han skulle hem till Filip efter skolan. Så My hade fått åka buss själv, vilket iofs går bra men nu var ju jag ändå i Rimbo, lite tidig, så fick vänta i 20 minuter men det är ok :)

Åkte hem, lagade middag och sen åkte vi in och hämtade Viggo. Båda barnen ville hänga med så det gjorde dom. Sen förbi Ica på hemvägen. Hade lovat dom att dom skulle få Banana-split att äta till Robinson :)

Det började klockan 20 så vi gjorde bananasplit till det, så himla gott!! Mums!

Sen gick dom och la sig när Robinson hade slutat. Killarna tittade iofs inte så mycket, dom satt mest och byggde lego tillsammans ;)

Badade Rocco också, han behövde det verkligen, var ett tag sen!

Han ser ut som en vinthund när han är blöt, hihi



Sen blir han så fin :love:



Tomas är på jobbet. Men i helgen är vi lediga tillsammans :)
I morgon ska vi ha en mysig hemmakväll allihopa tillsammans. Sen på lördag ska barnen till Faster Nina. Dom ska göra massa skoj. Blir jättebra för My sa senast i dag att hon saknade Nina så mycket :D Dom har en alldeles speciell relation, härligt att se :love:

Sen ska dom sova över där och så, så Tomas och jag är barnlediga på lördag. Så får se vad vi hittar på. Har funderat lite, men lutar åt en hemmakväll, vi var ju på bio för inte så länge sen och ingen av oss va så sugen på att gå ut, men jag får se om vi ändrar oss :)


Nu ska jag göra lite kaffe, är så sugen!! Lite sent, men det gör inget, jag somnar nog ändå.

FÖrresten, smaka Ballerina kladdkaka vanilj, jisös så god att doppa!!! Jag är inte så förtjust i kakor, men hjälp så underbar!!

puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback