Godmorgon Fredag!

Va på hundpromenad i går. Rocco hade dödskul :D Skulle ta lite kort men mobilen dog tyvärr.

På eftermiddagen så åt vi crepes till middag och sen drog jag i väg till valpkurs, utan hund första gången. Verkar bra, men, jag undrar, Rocco kanske har kommit lite längre än dom flesta där? Det kursledaren tog upp som vi skulle jobba med kan Rocco redan. Men sen behövs ju alltid lite nya tips och input så det blir nog jätteskoj ändå :)

Löste medlemsskap till My också, hon ska få följa med på kursen och kan ju vara med också, hon och Rocco kan behöva lite träning tillsammans också, så det kommer bli bra. Hon är duktig med honom och kommer bli ännu bättre om hon får träna.

Kom hem efter 21, då hade Viggo precis lagt sig. Han hade kollat på Robinson, det gillar ungarna så det brukar dom få se på då såklart. Jag tycker också det är roligt. Eftersom jag missade hela så kollade jag på reprisen som gick klockan 24.

Eftersom jag jobbat natt i fyra nätter så hade jag svårt att somna nu när jag väl var ledig. Tomas var ju också ledig så vi låg och kollade på 24 :) Den är bra.
Jag bakade bröd dessutom. Nattjästa frallor, men hade bara torrjäst och det funkar inte riktigt lika bra att nattjäsa märkte jag. Men alltid gott med nybakt :)

Ska köpa mer jäst i dag och fortsätta med bakning. Bakade vanilj kringlor dessutom, Tomas var sugen på kakor.

I kväll ska Viggo ha kompis hemma, två kompisar följer med efter skolan sen ska den ena sova över :)
Sen var det prat om i går att My och William skulle komma hem igen i dag, men det blev väl inte spikat hur det skulle bli, Tomas sover dessutom nu så han kan inte kolla upp, men det visar sig, dom fick ju komma såklart hur som helst :)


I dag blir det skoj för mig också, för jag ska till Norrtälje och fika med Lina och hennes söta voffe Ior på hundcafet, sen blev det så att typ hela hundpromenaden hänger på, skitkul! Då kan man gå en sväng där, finns jättefina motionsspår där och sen fika på cafet :) Mysmys!

Rocco har borstat håret ;) Skulle behöva bada, men måste ändå bada i morgon inför utställning på söndag så därför har jag skjutit på det!

Han har precis ätit en härlig frukost, råa kycklinghalsar och kycklingmage. (japp, han får BARF foder, finns inget bättre för hunden! Kolla upp!)


Ska hem till Tessan innan vi åker till fik, ska väl dra om ett tag. Ska bara sega en stund till över min kopp kaffe.
Och i dag har jag klivit ur mina mjukis :) Haha.



Ska ta med den där dumma vågen och byta den och så ska jag lämna in mina leopard-fekt-uggs till skomakaren, sulan har lossnat lite :( Dåligt, borde ha reklamerat, men orka. Skomakaren vid ån i Norrtälje är så sjukt billig och bra så det är mindre jobbigt!!

Nu till mitt kaffe och läsa lite bloggar!

Puss på er! I dag är en bra dag, tänk på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback