Måndag natt

I dag har varit en bra dag, som dom flesta dagar, hihi.

kom hem, fixade ordning Viggo till skolan, var ute med Rocco på en liten runda och sen gick vi och la hos oss Tomas :love:

Ställde klockan på 12.30 och sen en timme senare så åkte Rocco och jag till Rimbo och gick promenad med alla hundar och härliga människor.
Så roligt hade hundarna i dag. Dom rusade, lekte, brottades och busade. Tränar lite inkallning på Rocco under lek, varierande resultat men han avbryter rätt ofta ändå tycker jag och det är ju rätt svårt att hejda sig när man är mitt uppe i en brottningsmatch med bästisen :love:

Sen hem, badade och fönade Rocco för dom rullade i något super äckligt under leken :S
Sen tog jag en svampmacka, sen vila inför jobbnatt.
Viggo hade kompis med sig hem så dom var ute och spikade på trädkojan! Ska försöka komma ihåg att ta kort på den i morgon. Dom skulle leka hos oss också då :)


Sen körde Tomas hem kompis I och Viggo till judon, så plockade han upp William på vägen som också skulle gå. Båda har ju fått karate dräkter och dom passade jättefint :D Dom var så glada över dom. Hade velat se, men jag sov ju så lite på dagen så var tvungen att vila för att orka med natten, dessutom måste jag upp 12 i morgon med, ska på kurs, känns så där ärligt talat.
Hela dagen försvinner när man sen måste vila lite till på kvällen för att orka med. Men efter kursen tänkte jag iaf gå ut i skogen med Rocco och plocka svamp. Han måste ju ändå ha en promenad så då kan jag förena nytta med nöje :)
Tomas ville det med, så det kan vara mysigt.

Rocco är så duktig nu. Han har ju inte kissat inne på länge, men jag passar honom ju dessutom, men nu kommer han och gnäller om han vill ut :love: Såååååå duktig!!!!!

Men nu ska jag arbeta lite.

puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback