Men herregud

så uttråkad jag är.
Är så lugnt och tyst på jobbet.

Känner mig lite seg och trött, då hjälper det att stirra in i dataskärm :)
Är shoppingsugen.
Men Tomas och jag har bestämt att efter att alla räkningar är betalda så sätter vi in pengar till mat på vårat matkonto som ska räcka hela månaden och sen får vi behålla 1500 kr i var, resten ska sparas. Och så mycket kan jag säga, det är en rejäl slant :D

Men att klara sig på 1500 är hårt, haha. Får se hur det går. Eftersom jag redan bokat en valpkurs som ska betalas nu, 800 kr :S Blir inte mycket kvar där inte. Men är det orimligt så får vi lägga på en femhundring :) Men eftersom det är undansatt pengar till mat så borde det gå. Ska bli roligt att testa.

Sen kan jag ju tillägga att om barnen behöver något, typ jacka eller kläder eller så, så faller det på 'räkningskontot' liksom. Men nu behöver ingen av dom något direkt, förutom William. Ett par till jeans. Så det ska jag ordna.

Men någon shopping för egen del blir det inte!

Men 'fönstershoppa' kan man ju :)

Vill ha dom här...




och den här



Nästan gratis är dom dessutom :O

Kolla in själva... jättefina saker :) Style by Tyra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback