Onsdagen, dagen före dagen D.

Hahaha.

Yes, i morgon är det Rimbo marknad.
Barnen ska möta oss efter skolan hos farmor, farmor och farfar är i Italien så dom är inte där, lite trist! Men ska bli skojigt i morgon :)

Får klä på oss ordentligt, blir nog inte allför varmt.
Ska lämna in bilen på service i morgon, jag åker hem efter jobbet, sen så gör ordning Viggo, plockar ihop lite saker och sen åker Tomas, Rocco, Viggo och jag till Rimbo igen. Lämnar av Viggo i skolan och sen lämnar vi bilen och går hem till Lena och Björn.
Ska passa på att ta en runda med Rocco då när vi ändå är och promenerar och sen måste jag vila lite inför marknaden :)
Barnen kommer strax efter 13. Vill inte ha Rocco med mig ner dit, så Tomas och jag får byta av varandra lite, vill inte lämna Rocco ensam. Men jag misstänker att Tomas ändå inte vill gå så länge :) Så när han tröttnat tar jag vid! :D

Sen kommer min syster Jojjan och syskonbarnen Lisa och Tora :love:
Roooooligt! Dom kommer vid 17 tror jag, så då går vi igen. Antar att vi går direkt när barnen kommer ifrån skolan och sen tar en fika paus hos Lena och Björn. Perfekt, dom bor 30 meter från marknaden ;)


Har varit på hundpromenaden i dag. Hundarna var vildare än vanligt, men inkallningen funkar väldigt bra ändå tycker jag.
Tränade lite på att stå inför utställningen och det verkar sitta som ett smäck! :D

Har beställt en ny klippmaskin via uppfödaren, längtar tills den kommer. Min är bara skit. Men jag får nog kämpa med den på fredag iaf. Det gååååår ju, men tar tid. Onödigt mycket tid.

Nu är jag på jobbet, sista natten sen ledig en vecka! Perfekt tills att ungarna kommer :)
På lördag ska jag på utställning får se om My vill hänga med, hon får bestämma själv. Sen på söndag är det fotbollsavslutning, igen, och medaljutdelning. :) Så det ska vi ju på.

Hade planerat att åka till Sydpolen med ungarna, men dom vill nog gärna gå på det där, så kanske får skjuta på det tills nästa gång vi har My och William på en helg... Men får se, ska prata lite om det i morgon eller fredag sen.


Har bara sovit ca tre timmar i dag, så är seg. Men överlever, är ju trots allt sista natten.
Men nu ska jag göra lite nytta. Puss


Just, hittade en ny app till min x10. Hihi, så här kul kan man ha med den!! :D

Bild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback