Bilder

får ni vänta lite på!
I dag ska jag och Rocco träffa älskade Lina och hennes hund Ior. Ska bli jätteskoj :D
Sen så ska jag jobba nu tre nätter framåt. 

Barnen är i skolan just nu, Rocco tar sin förmiddagslur i soffan och Tomas och jag slappar. 

Hann med både damsugning och torka golv i går, så i dag så slipper jag sånt. Skönt!

Barnen åker hem till sin mamma i dag efter skolan, så blir lite tomt här, men jag ska ändå jobba nu tre nätter, sen jobbar Tomas fyra nätter, så blir bra att få tillbaka dom på torsdag när bägge är lediga igen :)
Hörs senare!
Postat av: Lajnurt

Snart är du här. Vi är redo för bus och struntprat ;-)

2010-09-02 @ 11:21:38
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback