Fotboll och föräldramöte

Så där, nu var det avklarat :) 

My skulle få gå på karaten iaf :) men när dom kom dit så var det inte i dag, alltså dom har ju mailat mig och så, då skulle det vara på onsdagar och söndagar :S Dom verkar vara lite flummiga det där karatefolket, minst sagt! Ska dit på söndag, så får väl prata ordentligt med dom då och se.

Sitter nu och slappar till skånefruar. Kom hem sent med Viggo, föräldramötet höll på till 20.15 och sen hämtade jag honom hos hans kompis. Sen hem, lite kvällsmacka och sen i säng.

Han hade fotboll i dag med, åkte ner och tittade en stund, han tycker verkligen att fotbollen är skitrolig nu. Dom ska spela match på söndag, så då skulle hans kompis få åka med oss för hans föräldrar kunde inte. Dom har ju lite halvtaskig framförhållning på fotbollen, eller så är det jag som är dålig på att kolla hemsidan, men dom som hjälper till gör ju ett hästjobb så det är ju förståeligt :)

Nu ska jag sega ner i soffan igen med min lilla hund, Tomas jobbar än!!! ;(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback