Godmorgon

Somnade klockan fem i morse, drömde mardrömmar om att vi hade fest och att några där försökte slå ihjäl min hund ;(

Sen upp klockan 7. Hade lovat Tomas att han skulle få lägga sig direkt efter jobbet för han har ett möte klockan 13 och sen ska han jobba i natt igen :(

Jag och Rocco har inget förrän 12.30 då vi ska på promenad, så nu när Viggo har gått till skolan så ska jag ligga i soffan och sen vila en stund. Är sjukt trött :tired: 

Har lite att pyssla med sen, är ju föräldramöte för Viggo och William som jag ska på, Tomas kan inte för hans möte, så det blir jag själv. My har ju karate, men hon är hos sin mamma och jag tror inte hon fick gå på onsdagar för det slutar lite senare då, kan ju köra, men får hon inte så får hon nöja sig att gå på onsdagar på våra veckor, inte mycket att göra åt.


Nu, Ryggläge i soffan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback