Godnatt....

Nu går jag och lägger mig. Ska upp och släppa ut pålle och fixa i stallet, sen hem, sen ska Tomas köra oss till Söderhall vid 9.30 och därifrån tar vi bussen till sthlm och vidare till Gröna Lund!! Tjohej! Ska bli sååååå roligt!

Har haft det urmysigt i dag med barnen. Mötte Jojjan i Rimbo, gick till RimboBiten och fikade, Viggo och William tog en stor mjukglass och My tog Wienerbröd. Sen var vi till stallet, barnen lekte på loften, jag skvallrade lite med kära Sofie.
Lämnade Rocco till mamma, har ringt dit två gånger nu på kvällen och allt gick så bra, såklart, dom tycker att han är så härlig. Mitt gull :love:

Jag hoppas på regn för det betyder mindre folk :D Syrrans jobb är det ju som har hyrt Grönan, så är ju bara såna nissar där, men dom är många kan jag lova! Men med lite regn så kanske dom stannar hemma!

Natti på er! Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback