Hemma!

Ungarna har precis gått ut, dom ville hälsa på kaninerna innan bussen kommer :)

Viggo och My slutar sent i dag och eftersom AW på skolkontoret vägrar att vara anträffbar när jag ringer så har Viggo varken busskort eller rätt till skoltaxi :S My har däremot fått busskort, fast dom är folkbokförda på samma adress, mycket märkligt.
Hur som helst så fick han med sig en bussremsa i dag och ska åka SL buss hem i dag för första gången då, men med My :) Känns skönt!

Tänkte uppdatera med lite bilder från veckan som varit.. Har varit dålig på det.
Här är bilder från hundpromenaden i fredags. 16 hundar var det totalt :bigeyes:
Såå roligt!!
Rocco och Una gräver efter skatter
Några av hundarna tog en simtur, dock försökte jag avstyra min nybadade och nyfönade pudel från det
Rocco, Tyra och Enzo
Efter promenaden blev man så här trött
Fäään, har fler bilder, men jag orkar inte mer! Ska titta lite mer på tv innan jag lägger mig. Är så tråkigt att sova ;)
puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback