Hmmm

nu när jag öppnade min blogg på datorn på jobbet så ser jag att den inte ser lika ut som hemma. Rent av ful ;(
Nu har jag ändrat lite i stilmallen, men fattar inte varför den inte är samma som hemma???

Jaja... Är på jobbet nu, lägger in bilder i morgon eller så. Va på hundpromenad i dag, i dag var vi 16 hundar :O Jätteskoj!

Sen på kvällen skulle My sova över hos en kompis, åkte dit med lite saker till henne, och dom har en mellanpudel tik på 6 månader! Oj vad Rocco och hon lekte, dom brottades, boxades och pussades. Var så roligt att se, dom lekte precis likadant :love:

Dom skulle få ses någon annan dag och busa, det ser vi fram emot!!! Så söta. Dom blev störtkära!


Vi hörs lite senare.

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback