Jag är för i helvete ledig en hel vecka!!!!

Från och med nu :D:D

Nu ska jag ta en stor kopp kaffe, lägga mig i soffan och titta på såpor och somna när jag har lust!

Barnen har precis gått till bussen, sen ska ju M och W till sin mamma efter skolan, men vi behöver inte sakna dom länge, dom ska tillbaka hit i morgon, yeay!

Det enda jag ska tänka på den här veckan nu är att inte stressa! Blir lätt stressad och uppe i varv, dumt, för det är oftast onödigt!! Nä, jag ska va miss Filbunke den här veckan, slappa, mysa och göra allt jag ska, men utan att känna stress! Det är ju faktiskt så, det är ingen som dör om jag inte hinner plocka ur diskmaskinen när den precis gått färdigt, ingen dör av att tvättkorgen är lite full, ingen dör av att jag damsuger dagen efter istället.


Exakt!!!

I kväll är Tomas och min första lediga kväll på jag vet inte hur länge. Inte konstigt att man får en inre stress när man går runt hemma som en nunna och munk och aldrig har några minuter till övers ensamna. Först jobbade Tomas i fyra nätter, sen jobbade jag en, sen var jag ute och festade natten efter, sen jobbade jag fyra, och nu är vi här! första ledig kvällen tillsammans på nio dagar, fatta!!!
Tror till och med att jag ska ta ett glas vin för att fira! Men just nu är det dags för kaffe och såpa som sagt!

Jag är så inihelvete bra!! Tjohej!!
Postat av: malin

hej..

sorry för sent svar,

Det e klart man ska ta det lungt, var sak har sin tid... Me jag e oxå så jävla stressig av mig..Men som du sa det e ju ingen som dör..

Jag e hemma vab med Douglas han har feber...

kanske kan ses nästa vecka om du är ledig? kanske du kan åka in hit, om du har några ärenden här??

jag jobbar ju, men kan ses på en lunch??

Malin

2010-09-16 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback