Mina nya skor....

fick mail, dom är framme :D Så nu väntar jag på en sms avi, har för mig när jag haft det tidigare att den kommit strax efter lunch eller så, så får väl hålla mig till tåls lite ;)

Men nu ni har Rocco vaknat, så vi ska gå ut och plocka gräs till kaninerna, träna lite spring i ring och köra en tvättmaskin. Han blir väl blöt av att vara ute, så ska passa på att vara ute med honom innan det är dags för dusch! Sen blir det tyvärr kontrollerade koppelpromenader resten av dagen ;) Ny frilla och allt som han ska få!


Sen kommer ju min mamma och kollar på söndag, så roligt. Hon har alltid varit med mig på hästtävlingar, hejjat på och stöttat. Min bästa supporter :) Känns jättekul att hon kommer, blev så glad när hon sa det. I love my Mom!! <3
Kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback