Ny vecka!

Måndag i dag, segt att komma upp i morse, Tomas och jag var uppe länge i går.

Men men, 7.15 var jag uppe ur sängen iaf. Tog ut hunden på kissning, sen väcka Viggo, tog fram kläder och gjorde frukost.
Sen gick han till bussen, Rocco och jag gick med, plockade gräs till kaninerna och sen åkte Viggo i väg.

Nu har Rocco ätit frukost och slöat lite i soffan, jag håller på att baka bröd, barnens favoritfrallor igen ;)
Ska baka ut dom strax.



Annars har jag inte så mycket planer i dag, Rocco och jag ska på hundpromenaden i Rimbo, sen möter Viggo oss där efter skolan. Sen får jag se :) 

Nu ska jag fixa bröden! :thumbup:
Postat av: malin

hej sofia

Hoppas att allt är bra?



kan du inte skriva ut recepten när du bakar??

Skulle vara bra så vi oxå kan baka så gott bröd :-)

2010-09-06 @ 10:40:51
Postat av: fia

Kom igen Malin, kom till Rimbo!! Men du, om du vägrar så får jag ta mig in till stan, kan du dagtid, kanske i morgon eller onsdag??



kramar

2010-09-06 @ 10:42:45
URL: http://fijjasegna.blogg.se/nya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback