Skön kväll...

nu sitter jag här, själv, allt är tyst och skönt :) Tomas jobbar, iofs lite tråkigt men det är sista natten så känns helt ok!

Viggo sover, William ville stanna tills i morgon men hans mamma ville att han skulle komma hem så han fick göra det, trots tjat och gnäll. Han kommer ju igen på torsdag. Viggo och han är som ler och långhalm ;)

Rocco ligger i soffan. Han blev pigg här på kvällen och ville busa, så då lekte vi lite, tränade in lite 'rulla runt'. Sen har han fått ett märgben att gnaga på vilket resulterade i två tappade tänder :S Ser ut som hej kom och hjälp mig i munnen. Men dom var ju lösa innan och tänderna ska ju bytas nu.

Skönt tycker nog barnen, slipper dom dära vassa valptänderna.

I morgon ska Rocco och jag på hundpromenad. Har inte varit där på hela förra veckan så det ska bli jättekul! Tänkte att Viggo skulle möta mig efter skolan så kan han följa med mig att handla lite, kanske ta en fika :) Ska göra sushi i morgon tror jag, om dom har sjögräspapper någonstans i rimbo... hmmm... kanske thaiaffören? Köpte det i Norrtälje när jag var där sist, men dit har jag ingen lust att åka just i morgon ;) 

Sen tänkte nog Tomas och jag korka upp en vinflaska och en öl i morgon kväll eventuellt. Mysa lite :) Va länge sen.


När vi var på Thuns så handlade ungarna lite grejjer ju, bla så handlade Viggo ett par adidas byxor som han velat ha länge och My fick en sådan jacka, båda var överlyckliga och Viggo sa i går att det var dom finaste byxorna han haft ;) Så söt. My var väldigt glad hon också, roligt :) William ville ha nya skor till gympan så han valde ett par som han tyckte var jättefina. Sen köpte alla tre en mössa i var och lite andra småsaker.

Var riktigt roligt där. Tomas fick en Ed Hardy t-shirt :) Den va het!! :D

Nu ska jag ta en kopp kaffe, haha, jag har ändå sov morgon i morgon. Tomas hjälper Viggo till skolan när han kommer från jobbet :)
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback