Klockan tickar på.....

Klockan är mycket!

Tomas är på jobbet så jag har lite tråkigt. Är rätt pigg med för jag jobbade ju natten som va och sen råkade jag sova lite längre än jag tänkt.

Vad det har blåst!

Så mycket träd som blåser.

Viggo och William har byggt på sin trädkoja men fick lov att komma in för det rasade ju träd av blåsten :O Riktig storm alltså.
Dom fick hoppa studsmatta istället, där det är trädfritt, för dom ville absolut vara ute :)
Dom har så roligt tillsammans.

My var hemma hos en kompis så henne hämtade vi på eftermiddagen.
Nu sover alla tre såklart, alla tog dessutom en dusch innan dom la sig. 

Känns iaf som våren är på väg... Vilket gör mig väldigt glad :D

Hm, hade inte dirket något kul att skriva.
:)
puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback