Lk 1

Är mycket nöjd. Massa småfel men han gjorde allt :) Har haft problem med stående och liggandet under gång och apportblocket. Men allt det gjorde han <3
Synd i platsliggningen att han la sig på sidan och jag fick rätta till honom och så när jag hade gått tillbaka till honom.
Men han låg kvar :)

Sen i hoppet så hoppade han i full fart men hoppade upp på mig av lycka innan han satte sig rätt :) hihi. Men hellre glad och lite fel och snabb än långsam tråkig och rätt, haha.
Slutade på 135.
Är glad, han är ju bara 11 månader och min första hund, och jag har slöat med träning. Men fan så kul det var!!

Protokollet :)

Postat av: Kersti

Bra gjort! Nu kommer det bara att gå bättre och bättre. Vi kunde tyvärr inte komma och heja på för jag har varit sjuk hela veckan.



Hälsningar Kersti o pudlarna

2011-04-17 @ 19:56:50
URL: http://www.123minsida.se/Bumspojken
Postat av: Lina Moe

Riktigt bra start! Nu har du sett vad ni måste fila på! Sååå härligt att höra att hans attityd var på topp! Det vinner man oerhört mkt på i slutändan! De måste tycka det är roligt, annars går det inte! Kram

2011-04-17 @ 23:12:59
Postat av: Kerstin med Star o Prime

Ja, då är ni igång, ingen nolla bravo! Ingen dålig debut för er båda. Det bästa är att ni båda tycker det är roligt. Lycka till i fortsättningen.

2011-04-18 @ 09:58:20
URL: http://kerstinspudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback